Website ontwikkelaars - Probleem oplossers 

Wij zijn website ontwikkelaars, ondanks dat wij voornamelijk richten op de ontwikkeling zijn wij vaak bezig om uit te vinden hoe wij de wensen van de klant zo optimaal mogelijk kunnen maken/invullen (probleem oplossers). Waarom probleem oplossers ? Vaak krijgen wij vragen die refereren naar problemen, iets dat niet werkt die moeten worden opgelost. Website bouwer? Wij creëren/ontwikkelen website’s & webshop’s. Toch zijn wij heel vaak bezig met het oplossen van een probleem. Bijvoorbeeld een bedrijf heeft het probleem dat zijn website is gehackt of er is een wens maar geen idee hoe dit gerealiseerd kan worden, hier komt DCD aanbod wij lossen de problemen op of realiseren de wensen. Een probleem in een website kan afkomstig zijn van een teken, letter of iets dergelijks en dan werkt vaak helemaal niets meer. Wanneer iemand dan komt met: “ Het werkt niet “
Dan gaan wij zoeken naar de naald in de hooiberg.

WEBSITE ONTWIKKELAARS

Website ontwikkelingen opmaat.

Doordat wij de focus niet leggen op de systemen en dergelijke maar kijken naar de wensen die u als klant heeft kunnen wij de website op maat voor u realiseren! Van een simpele site tot een uniek design met op maat gemaakte functies. Vragen? Neem contact op en wij helpen u graag verder online op weg!
website laten ontwikkelen - website maken - website design
Contact met DCD

Neem vrijblijvend contact met ons op!

contact form
Please activate Contact Form 7 plug in.
Website bouw
Hoger in google - Digital Creative Design DCD
13

juni

2018

Hoger in Google – SEO optimalisatie/zoekmachine optimalisatie | DCD

Hoger in Google - SEO optimalisatie/zoekmachine optimalisatie Hoger in google, Het besluit is genomen, de kogel is door de kerk, je bent voor jezelf begonnen. Supergoed natuurlijk, maar dan? Hoe ga je je product aan de man brengen? Hoe krijg je bezoekers en uiteindelijk kopers naar je webshop?
Tips om de conversie te verhogen-conversie-webshop-conversie-website
22

mei

2018

Tips om de conversie te verhogen!

Even terug naar de basis, een elevator pitch is bedoelt om is 30, 45 of 60 sec de kern van jouw verhaal, product, kracht, kennis, dienst over te brengen. Wanneer je een unieke kans krijgt om je aan een persoon te profileren moet je deze pakken. Eén minuut is wat er staat tussen jouw idee en een eventuele kans misschien wel de grootste is die je ooit krijgt. Vergelijk het met “Breaking News” zoals we dat in de nieuwsmedia kennen. De boodschap moet impact hebben. Benut de tijd en breng het verhaal terug naar de kern van de boodschap kort en krachtig kortom; `”keep it short, keep it simple”. Hoe doet je dat? In deze blog geven we jou vijf belangrijke tips voor het geven van een fantastische pitch.
Elevator pitch - zakelijke pitch - persoonlijke profilering
10

april

2018

5 tips voor een goede ‘elevator pitch’

Even terug naar de basis, een elevator pitch is bedoelt om is 30, 45 of 60 sec de kern van jouw verhaal, product, kracht, kennis, dienst over te brengen. Wanneer je een unieke kans krijgt om je aan een persoon te profileren moet je deze pakken. Eén minuut is wat er staat tussen jouw idee en een eventuele kans misschien wel de grootste is die je ooit krijgt. Vergelijk het met “Breaking News” zoals we dat in de nieuwsmedia kennen. De boodschap moet impact hebben. Benut de tijd en breng het verhaal terug naar de kern van de boodschap kort en krachtig kortom; `”keep it short, keep it simple”. Hoe doet je dat? In deze blog geven we jou vijf belangrijke tips voor het geven van een fantastische pitch.
Hoger in google - Digital Creative Design DCD
05

april

2018

Website bouw, tips en tricks | Een goede website bouwen

Website Bouw tips Een Website bouwen is niet zomaar gedaan, laat staan een goede website. DCD heeft veel Ervaring bij de ontwikkeling van websites & webshops, zie ons portfolio. In dit blog proberen wij u een aantal tips te geven om een goede website te bouwen. Zo als ik al zei een website is niet zomaar gemaakt. Een goede website moet worden gericht op het onderwerp & de bijhorende doelgroep! Verder is het belangrijk een keus te maken voor een gebruiksvriendelijkheid beheer systeem (CMS) zoals Wordpress, Joomla, Magneto, Prestashop of CCV Shop, een eigen systeem en ga zo maar door. Bij deze oriëntatie zou ik goed opletten om de mogelijkheden met betrekking tot de zoekmachine optimalisatie en de gebruiksvriendelijkheid van het CMS met de optimalisatie.
Website laten maken kosten
04

april

2018

BNI De Watertoren Tilburg

BNI de Watertoren, BNI Business Network international. DCD vertegenwoordig BNI de Watertoren in Tilburg. BNI is een wereld wijden organisatie die onder het motto “geven loont” actief is als netwerk organisatie. BNI de Watertoren en de chapter’s van BNI op-zich komen wekelijks bij elkaar.BNI de Watertoren komt iedere donderdag bij elkaar om met elkaar te kijken hoe we een andere ondernemer omzet kunnen geven. BNI werkt met een aanbevelingen systeem om de eventuele prospect/aanbeveling te kunnen verstrekken aan een 3e.
03

april

2018

Patrick Krijnen – eigenaar & oprichter DCD

Ik ben Patrick Krijnen eigenaar & oprichter van Digital Creative Design (DCD). Wij zijn gespecialiseerd in Website & webshop ontwikkeling, onderhoud en optimalisatie. Kortom wij creëren websites & webshop, onderhouden deze en optimaliseren ze voor prestaties, vindbaarheid, conversie en dergelijke. DCD samen bouwen wij online, met en voor onze klanten & partners creëren wij de gewenste resultaten. Digital Creative Design is gestart in de woonkamer van mijn ouders, nu huidig is Digital Creative Design een bedrijf dat een kantoor heeft van 164 vierkante meter waar wij met een team onze klanten ten alle tijden te ontzorgen, ondersteunen of adviseren. Waarmee kunnen wij u helpen, DCD werkt onder het motto "Samen bouwen wij online". DCD is met namen gespecialiseerd in de ontwikkeling, onderhoud & optimalisatie van website & webshops en levert voor zijn klanten tool ontzorging op het gebied van online marketing.
De AVG wet & marketing
27

maart

2018

De AVG wet en marketing

De AVG wet en marketing De AVG wet is bedoeld ter bescherming van persoonlijke gegevens. Vanaf 25 mei 2018 moeten (alle) bedrijven voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De wet Bescherming Persoonsgegevens wordt veranderd. Deze verscherping komt doordat deze regels zijn aangetrokken door de Europese Unie via de General Data Protection Regulation (GDPR). Wat heeft de AVG wet nu voor gevolg bij uw email marketing en hoe kunt u hier toch mee doorgaan? In deze blog vertellen we u er graag over hoe u hiermee om moet gaan en wat u dient te doen.
21

maart

2018

Dropshipping webwinkel & dropshipping leveranciers hoe werkt dat?

Dropshipping & dropshipping leveranciers hoe werkt dat? Vele kennen het begrip dropshipping. Dropshipping wordt gezien als een oplossing voor de logistiek van webwinkels. Niet meer zelf een voorraad er op na houden. De voorraad wordt dan vaak verzorgd door bijvoorbeeld fabrikanten of leveranciers. Wanneer er een verkoop wordt gedaan, wordt deze naar de zogenaamde dropshipping-leverancier gestuurd om direct verzonden te worden naar de klant. Dus de voordelen zijn dat er geen voorraad meer nodig is ook geen investeringen en kosten nodig zijn voor het logistieke proces.
Goede webwinkel waar moet hij aan voldoen.
12

maart

2018

Wat onderscheidt de echt goede webshops van de rest?

Wat onderscheidt de echt goede webshops van de rest? Het realiseren van een goede webshop zit hem echt in de kleine details. Een goede webshop voldoet minimaal aan een design wat responsief is, een duidelijke lay-out heeft, de juiste menustructuur en een zoekbalk in de header dient aanwezig te zijn. Natuurlijk dient de webshop ook te zijn voorzien van een duidelijk zichtbaar wegwinkel keurmerk. Dit zijn slechts een paar kleine punten van een lange maar belangrijke lijst. In het blog ga ik een paar van deze punten uitlichten in de hoop dat jullie deze kunnen benutten/gebruiken voor jullie eigen online winkel.
Belangrijke punten bij websites & webshops
07

maart

2018

Aandachtspunten voor websites!

In deze blog besteden we aandacht aan belangrijke zaken voor uw website. Helaas is een website nooit klaar voor lange tijd. Hij vraagt af en toe wat onderhoud om goed gevonden te worden en (technisch) actueel te blijven. Zelfs de branche, doelgroep en of product/dient bepaalt hoe u scoort en dus welke technieken wel of niet te gebruiken. In de blogs proberen wij advies te geven om u verder te helpen. Wilt u persoonlijk advies over hoe u kunt zorgen dat uw site beter gaat scoren of heeft u geen zin of tijd om u erin te verdiepen, neem dan vrijblijvend contact op met ons.